شناسهٔ خبر: 107641 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی از ۲۰فروردین ماه

وزارت راه و شهرسازی ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزارت راه و شهر سازی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت های اصل ۱۴۷ قانون اساس و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل كرده در جهت نیل به اهداف سازمان ها و ادارات تابعه، ارتقاء شاخص های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق كمتر توسعه یافته ، انتقال تجربیات گوهر بار نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آتی، جبران كمبود نیروی  متخصص در مناطق محروم و كمتر توسعه یافته و بهره گیری از توانمندی های  علمی و تخصصی مشمولین تحصیل كرده جهت افزایش ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی سازمان ها، شركت ها و ادارات كل تابعه استانی جذب كاركنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط ذیل صورت می پذیرد. با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان محترم براساس اولویت ها و امتیازات ذكر شده و بعد از طی فرایند مزبور انجام می پذیرد.

متقاضیان محترم می توانند با در نظر گرفتن شرایط  ۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه های زوج به مدت  ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی https://www.mrud.ir/soldier مراجعه و در قسمت جذب كاركنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام نمایند.

قابل ذکر است ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نمی باشد. و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت وزارت متبوع ( www.mrud.ir) اعلام می گردد.

برای دیدن جزئیات شرایط امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی اینجا را کلیک کنید